پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119227
سردار نقدي مطرح کرد
کشتي آمريکا در ‌عراق ‌به زودي به گل مي‌نشيند/آمادگي صدها هزار رزمنده براي نبرد با تروريست‌ها‌
تاریخ انتشار : 1393/07/23 08:07:21
نمایش : 1577
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه مردم سوريه، عراق، لبنان به اندازه کافي نيروي رزمنده دارند و از ما نيرو نمي‌خواهند، گفت: در صورت نياز صدها هزار رزمنده آماده اعزام و نبرد با جريان‌هاي تکفيري و تروريست‌ها هستند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار محمدرضا نقدي با بيان اينکه تمام دفاعي که در حال حاضر صورت مي‌گيرد، دفاع از قبله اول مسلمانان و همان بيت‌المقدس است، افزود: آمريکا همه همت خود را به کار گرفته ‌که به نحوي اشغال فلسطين را ادامه دهد و بتواند اين جنايات در حق مسلمانان را استمرار دهد.

نقدي اظهار داشت: تمام اين دست و پا زدن‌هاي آمريکا مانند درست کردن داعش و ايجاد جريانات تروريستي و تکفيري که در منطقه راه انداخته، همه و همه براي  اين است که چند صباحي بتواند اين رژيم صهيونيستي منحوس را سر پا نگه دارد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح کرد: رژيم صهيونيستي بايد بداند که آخرين نفس‌ها را مي‌کشد و بيداري اسلامي به جاهاي خوبي رسيده است؛ به زودي کشتي امريکا در منطقه عراق و شامات به گل مي‌نشيند و از فراز اين کشتي به گل نشسته ان‌شاالله مسلمانان با دست بلندي که دارند، از طريق بيداري اسلامي قدس را آزاد خواهند کرد.

وي با بيان اينکه دادن اين قرباني‌ها هم ناچيز است و ما خيلي بيشتر از اين آماده هستيم، منتهي از ما درخواستي ندارند، ‌گفت: نيروهاي مجاهد و مومن در همه جبهه‌ها در شهرهاي خود هستند؛ مردم سوريه، عراق، لبنان و فلسطين به اندازه کافي نيروي رزمنده دارند و از ما نيرو نمي‌خواهند.

وي ادامه داد: اگر رزمنده مي‌خواستند راحت‌ترين کاري است که ما مي‌توانيم انجام دهيم و همين الان صدها هزار نفر داوطلب هستند که هر جايي در منطقه لازم باشد، همين فردا اعزام شوند؛ اما کسي از ما نيرو نخواسته و مردم اين کشورها نيازي به اين رزمندگان ندارند.

نقدي خاطر نشان کرد: اميدواريم مردم اين کشورها بتوانند اين جهاد ارزشمند را به نتيجه خود که آزادي فلسطين است، برسانند و در هر صورت ما آماده‌ايم.

انتهاي پيام/ن

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html